תאור מצב

2009-12-12 23:29

מחר מתחיל שבוע 38. שבוע שני בחודש תשיעי.

הבטן כבר ירדה קצת (או אולי הרבה), מה שגרם לכאבי הגב העליון שהיו נוראים, לעבור סוף סוף. במקומם יש לי כאב חד וחזק מתחת למפתח הלב. הרופא אמר שזה בגלל התרחבות הצלעות...איזה יוםי...זה עובר שבוע אחרי הלידה.

בסך הכל...הכל בסדר. כולם אומרים שהבטן שלי ממש קומפקטית, לי היא מרגישה עצומה. הלילות כבר קשים כי המחשבות, הציפיה, החלומות וההתרגשות הופכים את השינה למשהו מאוד לא עמוק, מלא הפרעות וחוסר מנוחה. גם בעלי עובר משהו דומה...גם לו יש חלומות, מחשבות ודאגות.

בישולים: כבר יותר מחודש שאני בטירוף בישולים. כמעט כל יום מכינה משהו חדש, מאיזה מתכון שמצאתי באינטרנט. הכל יוצא טעים להפליא ובעלי כבר מדבר על ההריון הבא, כי הוא כל כך מרוצה מהמצב (אני גם חרמנית מהרגיל, וגם מבשלת יותר מהרגיל...מה עוד גבר צריך מאשתו???).

לפני כמה ימים החלו להופיע צירים מדיי פעם. לפעמים אפילו ממש כואבים. עוד שום דבר סדיר.

היום הכנתי את תוכנית הלידה שלי ואת תיק בית החולים. אני מוכנה (כמעט). מצפה לבייבית לקראת הנר האחרון של חנוכה.

קודם