שיניים

2010-07-28 14:10

 

אתמול כשחזרנו יחד מההורים שלי, ישבת לידי בסל-קל ונשכת את אצבעי. את עושה את זה הרבה, אבל הפעם זה דקר! חשבתי שאני מדמיינת, אבל היום, באור השמש, ראיתי שלא היה זה הדמיון, אלא זוג שיניים שמבצבץ לו בתחתית הפה שלך!!!
*
חוץ מזה...את לא מסכימה לאכול מוצקים ולא לשתות תחליף חלב אם מבקבוק. את רוצה רק ציצי, ציצי, ציצי! מה יהיה? האחות בטיפת חלב כבר נתנה לי על הראש שזה כבר לא מספיק, ואת יורדת באחוזונים...
*
כבר כמה ימים שבשעות הערב והלילה (מרדת החמה) אני נמנעת מלהיכנס למטבח, כי כבר כמה פעמים ראיתי שם ג'וקים קטנים (שהם כשלעצמם לא מאיימים במיוחד, אבל הרי יש להם הורים נכון?). אז ככה קורה שאני לא אוכלת ולא שותה אלא אם בעלי (שיחיה) נמצא בבית, ותוך ציקצוק וטרוניה הולך להביא לי את מבוקשי מאותו חדר מפחיד. גם עכשיו, אני דיי רעבה, ומחכה כבר שישוב בעלי מהעבודה ויחתוך לי מנגו עסיסי לארוחה לפני השינה :-)
*
אני מאוד, מאוד, מאוד, מאוד אוהבת מנגו! ועוד יותר - את בעלי :-)
 
קודם