שבוע 40 התחיל לו היום

2009-12-27 22:19

אז עם כל הפנטזיות שלי שתבואי אלינו בחנוכה, או כקשתית, בסוף אני כבר בשבוע 40 ותאריך הלידה המשוער או בעוד שבוע בדיוק. אני כבר לא חושבת שתבואי לפני. עכשיו אני חושבת שכמוני, את בטח דייקנית להפליא וכמו שאמא מספרת שבאתי אני, תצאי בדיוק ביום שייעדו לך הרופאים - ה 3 בינואר.

בינתיים, הבטן שלי כבר ממש ענקית, והתנועה כבדה, והצלעות כואבות מאוד, והשינה כמעט בלתי אפשרית. עושה רושם שאת מאוד אסרטיבית - במקום להצטופף ובקושי לזוז כמו שכתוב שצפוי להיות בחודש התשיעי, נראה שאת פשוט דוחפת כל איבר שמפריע לך שם אצלי בבטן, ועושה לך מקום, וזזה ממש בחופשיות.

הלכנו היום לעשות מוניטור, והערכת גדילה במוקד, ו...כמו שחשבנו..את ממש גדולה. מעריכים שאת שוקלת כ 3.6 ק"ג, וזה אומר שיש סיכוי טוב שאם תצאי בתאריך שלך, תשקלי כמו שאני שקלתי כשנולדתי: 3.75 ק"ג. זה קצת מפחיד, בהתחשב ברצוני ללדת לידה טבעית, אך לאחר התייעצות עם נשים אחרות בפורום הלידה הטבעית, אני מבינה שנשים יולדות תינוקות בגודל כזה ויותר (בהרבה!) כל יום וכל דקה, ואפילו ללא קרעים או חתכים. או כמו שמישהי שם כתבה - מה שהגוף מייצר, הגוף יכול להוציא. צריך רק להאמין. אז אני בוחרת להאמין...כמובן.

חוץ מזה, אני עדין בבישולים...בשבת אירחנו חברים של אבא שלך לפיג'ואדה שהכנתי בפעם הראשונה בחיי ויצאה מאוד מוצלח. והיום הכנתי עוגת שיש מ"הבלוג של ניקי" - בלוג מתכונים שגיליתי לאחרונה ואני בהחלט אוהבת.

זהו להיום...אבא שלך כאן לידי ועוד רגע נצפה לנו בנובלה הברזילאית שלנו. עוד מעט את תהיי איתנו ונצפה בשלישיה!

 

קודם